15 Temmuz 2014 Salı

"Bi düş gördüm ya da o beni gördü"


video
Şımarıklık olarak adlettiğim için, güzel şeyleri buraya yazmaktan genelde kaçınırım. Buna karşılık, bunalımlarımı paylaşmakta bir sakınca görmeyince de bloğun yönü depresyona kaydı, güzel olmadı. Bu nedenle de müsaadenizle az biraz görgüsüzlük yapıp, biraz mübalağa yapacağım.

Blog dışındaki sosyal mecralardan anlamışsınızdır, tatile gittim. Tüm mecralarda denk gelmiş olabilirsiniz, bilmem kaçıncı kez yine ve yeniden Kaş’a gittim. Pek de güzel bir tatil geçirdim.

Az oldu, tadı damağımda kaldı. Yaz uzun diye üzülmedim. Ki artık üzülmem gereken şeylere bile üzülmemeyi öğrendim.


İnatla havasını attığım su geçirmez kulaklığım bozuldu, ağlamadım.

Boşverdim.

Hayat bu sayede pek güzel oldu..
 
ps. başlık şarkısı yeni favori grubum Gece'den; Yarım.

4 yorum:

varol döken dedi ki...

şımarıklık olsun diye addedilsin ben de yunan adaları'na gittim çok da uzundu sıkıldım bile:)

mikonos, şöhretini hak ediyor, gece hayatını görmedim ama gündüzü de çok güzel. ayrıntılar 3 hafta boyunca hayatım futbol'da olacak ama ne de olsa kimse okumayacak. burayı da okumuyor zaten:)

varol döken dedi ki...

kaş çok güzel bu arada, adalar ile karşılaştıramam, 4 yıldır gitmedim, bir gitsem mi acaba?

varol döken dedi ki...

video da çok uzun ve açıklayıcı olmuş, emeğine sağlık!

malumafatrus dedi ki...

Tatilden sıkılanı Allah taş eder sayın Döken, yapma etme...

Kaş'a gidip 1 hafta kalsan, ne çemkirirsin tahmin bile edemiyorum ama sen yine de git:)