10 Haziran 2014 Salı

"Well, anyway, it's looking like a beautiful day"


 
Her işte bir hayır vardır komitesi iftiharla sunar;

Hayatım plan yapmak üzerine kurulsa da, tatil konusunda erken rezervasyon olaylarını pek beceremem...Sınav muhabbetinden fazlasıyla sıkıldığım bir an, kendimi ders çalışmak yerine uçak bileti bakarken buldum. Havuz falan bir yere kadar denizi görmek gerek diyerek, insanlık için erken benim için normal bir vakite ufak bir tatil ayarladım...

Uzun vadeli planlar yapılırken duyulan heyecan, olağan hayat meşgalesinde unutulduğundan zamanı gelince heves kaçar, o biletler gözüne eziyet gibi gelir ya, bana hiç öyle olmadı...ki sağolsun hayatım yeni belirsizliklere doğru yelken açıyordu, ben yine de bir farklılık olur, iyi gelir diye gayet motiveydim.

Sonra yağmurlar başladı...o yağmurlar hiç bitmedi. Ben weather.com'a baktım, kendimi kandırabilirim diye meteor.gov.tr'ye ve accuweather.com'a baktım ama hava iyiye gideceğine kötüye gitti ve benim tatil süremde londra havasını bana yaşatacağının bilgisini verdi.

Hayatta her şeyin bir vazgeçme noktası olduğuna inananlardanım. Dedim uçak biletleri yansın, oteli iptal edip, istanbul'un yağmurunda ıslanayım. Ama erken rezervasyon fakir işi olduğundan, ben de riski sevdiğimden, iade edilmez otel rezervasyonu ile sonunu düşünmeyen kahraman olmuşum.



Ekim ayında Kaş'ta sel'i tecrübe etmesem, bu kadar karamsar olmazdım. denize girmek için gidilen tatil mekanında odada tıkalı kalmak adlı sanat filmini tekrar çekmek istemediğimden, bütün alternatifleri değerlendirdim, hepsinde de astarı yüzünden pahalıya çıktığı için 5 gün öncesinden hazır ettiğim valizim ile yola çıktım.

Ve hayat bir kez daha sıtmayı gösterip, beni üşütmeye razı etti. Kendi beklentilerim çerçevesince pek de güzel bir tatil geçirdim. Yazlıkçı olma ruhunu iliklerimde hissettim. Küresel iklim saçmalaması olmasa, her sene de bu vakitlerde aynı şeyi yapacak kadar sakinliğin keyfine vardım...

Nihayetinde her işte bir hayır varcılar kazandı, iptal edilemeyen otel sayesinde keyfim yerine geldi ve kanıma bu sezonun tatil virüsü girdi...
 
ps. Başlık şarkısı Elbow- One Day Like This

3 yorum:

varol döken dedi ki...

kilyos'a mı gittin?

malumafatrus dedi ki...

Pegasus'un Kilyos'a uçak seferleri mi başlamış?

varol döken dedi ki...

tüm işaretler kilyos'u gösteriyor!