6 Aralık 2012 Perşembe

"renklendikçe hayat gözlerimi yoruyordu"


Sevgili dünya;

Yazmamam asaletimden değil tembelliğimdendir.

Yerimde pek sabit kalamıyor, kaldığımda da maalesef pek üretken olamıyorum.

Keyif adı altında başka diyarları gezmelere gidiyor, sonra da çok yoruldum diye şımarıklık ediyorum.

Hayatın plan bozma inadı nedeni ile onu kandırıyor ve gelecek hakkında konuşmuyorum.

Her sene aynı şey olsa da 2012'nin bu kadar hızlı geçmesine (neyse ki bu sefer benim açımdan dolu dolu) çok şaşırıyorum.

Aynı iş yerinde 5.yılını doldurmuş bir fani olarak kendimle gurur duyduğum kadar utanıyorum.

Yoruluyorum, yorulmadığım  zamanlarda da zihnen kendimi yormayı başarıyorum.

Hayatta kendim gibilere başarılar diliyorum....

ps. başlık şarkısı Redd ve Küçük Bir Çocukken...

Hiç yorum yok: