23 Aralık 2012 Pazar

"al, aklımı al da, yerine koy zamanı"

Mevzu belli, sıkıntı ortak, yazı şahane....


" Klasım bitti. 31 Aralık kapıda. Yılbaşı gecesi yaklaşırken hep bir sıkıntı kaplar benim içimi. Daha Temmuz'dan başlar bu durum bazı yıllar. Aslında derdim özel günlerin hepsiyle. Temsil meselesine dönüşür hep bu günler, mutluluğun skoru tutulur. Mahalle baskısının en yakışıklısını hep bu özel günlerden hatırlarım ben. Gönülsüz ve çaresiz, bir smokin giyer ki ruhum , hep küçük gelir, yakası sıkar, hiç yakışmaz, göbeğim taşar, tadım kaçar, gerilirim, yorulurum, tat kaçıracak bir şey yoksa da sıkıntı yok, ben bulurum. Yine öyle oluyor bu günlerde. Hızla yaklaşıyor yılbaşı müşameresi ve ben yan gülmeye başladım çoktan....."

Berkun Oya Sakal 

Cumalari keyifli kılan nadir şeylerden biri Berkun Oya  ve yazıları....

ps. başlık şarkısı Son Sabah ile Mor ve Ötesi

2 yorum:

varol döken dedi ki...

yılbaşında ne yapıyorsunuzzzz?

Fery... dedi ki...

bütün yılın en kabus sorusu :)